Kadim Dostum Dizisi Oyuncuları ve Konusu

Yayın Tarihi 13 Temmuz 2014 Pazar | 11:44


Yeni sezon ve öncesinde yoğun bir şekilde çalışmalarını sürdüren Fox Tv, bu yıl en fazla diziyi yayına sokan kanal olacak gibi gözüküyor. Nereyse her hafta Fox Tv'de yepyeni dizilerin tanıtımı yapılıyor.

Bu yazımızda, Kadim Dostum dizisi ne zaman başlıyor, Kadim Dostum dizisi oyuncu kadrosu, Kadim Dostum hangi kanalda, Kadim Dostum karakterleri, Kadim Dostum konusu, Kadim Dostum dizisi oyuncuları gerçekte kimler gibi soruların yanıtlarını sizlerle paylaşacağız.

İşte bu dizileren biri de Kadim Dostum. Müzik dünyasını bırakarak, tamamen yepyeni bir kimlikle karşımıza çıkan Mahsun Kırmızıgül imzalı Kadim Dostum çok yakında ekranlarda olacak. Bilindiği Kırmızıgül'ün yapım şirketinin ismi Boyut Film.

Baş rollerinde, Damla Aslanalp, İlker Aksum, Murat Eken, Metin Yıldız ve Cihat Tamer gibi isimlerin yer aldığı Kadim Dostum dizisinin çekimleri Mardin'de yapılıyor.

Son olarak aldığımız haberlere göre, diziye iki yeni isim daha transfer olmuş durumda. Bu isimlerden biri, daha önce Muhteşem Yüzyıl, Benim İçin Üzelme ve Kuzey Güney dizilerinde rol almış olan Ünal Silver, diğeri ise yine Benim İçin Üzülme dizisinde Harun adlı karaktere hayat veren Eren Hacısalihoğlu..

Çok yakında Fox Tv'de izleyici ile buluşacak olan Kadim Dostum, bakalım arzuladığı başarıyı yakalayıp, televizyon dünyasında kalıcı olabilecek mi?

Kadim Dostum Dizisi Oyuncu Kadrosu;

Damla Aslanalp
İlker Aksum
Murat Eken
Metin Yıldız
Cihat Tamer
Ünal Silver
Eren Hacısalihoğlu

Kadim Dostum Dizisi Konusu;

Yapımcılığını Boyut Film'in üstlendiği dizi henüz çok yeni olduğundan, konusu ile ilgili detaylı bilgiye sahip değiliz. Önümüzdeki günlerde dizi ile ilgili bilgiler yayınlanmaya başladıkça, biz de bu sayfada gerekli güncellemeleri yapacağız.

Sosyal Medya :

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Kardeş Site : Link | Link | Link
Copyright © 2014. Güncel Bilgiler - Tüm Hakları Saklıdır.