Duman Helal Olsun Şarkı Sözü

Yayın Tarihi 18 Mayıs 2014 Pazar | 10:02

Kaan Tangöze önderliğinde 1999 yılında kurulan grup, ilk albümleri Eski Köprünün Altında ile müzik dünyasında kendine yer edinmeye başladı. Çünkü o günlerde yaptıkları müzik tarzı ile dinleyenlerin dikkatini çekmeyi başarmışlardı.

Bugün müziği Batuhan Mutlugil'e sözleri ise Kaan Tangöze'ye ait olan Helal Olsun şarkısının sözlerini paylaşalım istedik. Ancak onun öncesinde bu şarkının, grubun 2011 yılında çıkardıkları Canlı albümünde yer aldığını belirtmek isterim. Albüm iki CD ve toplamda 32 şarkıdan oluşuyor. Ancak şarkıların dokuz tanesi ilk CD'de yer alan şarkıların akustik versiyonları. Albümün en bilinen parçaları, Senden Daha Güzel, Helal Olsun, Elleri Ellerime ve Hayvan isimli parçalardır.

Grubun yaptığı müzik farklı ve bir o kadar da ilgi çekici olduğundan, zaman içerisinde kendine özgü sağlam bir dinleyici kitlesine ulaştıkları söylenebilir.

1999 yılında çıkardıkları ilk albümlerinden bu yana 11 stüdyo albümü ve 6 düet albümü çıkaran grup Kaan Tangöze önderliğinde halen yoluna devam etmekte. Bugün Duman Grubu'nun Helal Olsun şarkısının sözlerini sitemizde paylaşacağız.

İşte Duman ve Helal Olsun Şarkı Sözleri;

geceler zehir, geceler kara
uçasım gelir kanadım yorar
yaralar derin seneler kadar
açılın geri..

sabah olmuş gün doğmuş
heryerimde karlar
doymadım dönülmüş deliye
helal olsun aşkolsun..

gözlerimde yaşlar
durmadım dönülmez geriye..

geceler benim geceler bana
unutun beni..

Sosyal Medya :

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Kardeş Site : Link | Link | Link
Copyright © 2014. Güncel Bilgiler - Tüm Hakları Saklıdır.