O Hayat Benim Dizisi Oyuncuları

Yayın Tarihi 17 Mayıs 2014 Cumartesi | 15:46


Fox TV'nin yeni sezonda, şubat ayında, gösterime giren O Hayat Benim adlı dizisi ilgiyle izlenmeye devam ediyor. Dizinin baş rollerinde şarkıcı kimliğini de oldukça beğendiğimiz Keremcem ve güzel genç oyuncu Ezgi Asaroğlu var. Keremcem dizide karşımıza Ateş olarak, Ezgi Asaroğlu ise Bahar olarak çıkıyor.

Pastel Film olarak bilinen yapım şirketi tarafından çekilen dizinin yönetmeni Merve Girgin. Hatırlamak isteyenler için Merve Girgin daha önce, Umutsuz Ev Kadınları, Adını Feriha Koydum ve Veda gibi kaliteli dizilerde yönetmen koltuğunda oturmaktaydı.

Bugün sizlere, bu yazının devamında O Hayat Benim dizisinde kim kimdir, hangi rolü kim oynar, O Hayat Benim dizisi oyuncularının gerçek isimleri nelerdir gibi bilgileri vermeye çalışacağım..

O Hayat Benim Dizisi Oyuncuları Gerçekte Kimler;

Keremcem > dizideki karakteri Ateş > Avukat, Mehmet Emir Atahan'ın sağ kolu
Ezgi Asaroğlu > dizideki karakteri Bahar > Mehmet Emir Atahan'ın kızı
Sinan Albayrak > dizideki karakteri Mehmet Emir Atahan > İş adamı, Bahar'ın gerçek babası
Ceren Moray > dizideki karakteri Efsun
Yeşim Ceren Bozoğlu > dizideki karakteri Nuran
Süleyman Atanısev > dizideki karakteri İlyas
Ahu Sungur > dizideki karakteri Hülya
Şan Bingöl > dizideki karakteri Alp
Ozan Güler > dizideki karakteri Arda
Neslihan Acar > dizideki karakteri Süreyya
Güzide Arslan > dizideki karakteri Seçil
Turgay Aydın > dizideki karakteri Asım
Birgül Ulusoy > dizideki karakteri Sakine
Erol Aksoy > dizideki karakteri Yusuf

Sosyal Medya :

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Kardeş Site : Link | Link | Link
Copyright © 2014. Güncel Bilgiler - Tüm Hakları Saklıdır.