Serdar Ortaç Bana Göre Aşk 2014 Albümü

Yayın Tarihi 24 Mayıs 2014 Cumartesi | 16:37

Müzik dünyasına 1994 yılında çıkardığı Aşk İçin adlı albümle merhaba diyen Serdar Ortaç, günümüze kadar çıkardığı albümler, şarkılar ve sahne performansıyla büyük bir hayran kitlesine sahip oldu. Şarkıları dillerden dillere dolaşan sanatçı, 1994 yılından bugüne kadar toplam 10 albümün altına imzasını attı. Albümlerinde yer alan hareketli şarkıların yanı sıra duygusal anlamda da söz yazarlığını konuşturan Ortaç, yediden yetmişe herkesin beğenisini kazandı.

Son olarak 2012 yılında yayınladığı Ray isimli albümde, Üzecek Adam Çok, Kalpsizsin ve Gücüm Yok gibi şarkıları müzik dünyasına kazandıran başarılı sanatçı, 2013 yılında albüm yapmayarak hayranlarını üzse de 2014 yazına bomba gibi bir albüm hazırlayarak girecek.

26 Mayıs Pazar günü yayınlanacağı belirtilen albümde toplam 14 şarkı bulunuyor. Başta İskender Paydaş olmak üzere, Mert Ekren, Murat yeter, Suat Aydoğan ve Tolga Kılıç gibi bilindik isimlerin aranjeleriyle katkıda bulunduğu albüm uzun bir çalışmanın eseri. Albümün çıkış şarkısı Tanrım. Daha önce sitemizde, Tanrım şarkısının sözlerini yayınlamıştık.

Serdar Ortaç'ın müzik yaşamındaki 20. yıla özel olarak hazırladığı bu albüm isim olarak da manidar olsa gerek. Bana Göre Aşk ismini verdiği albümde, Bana Göre Aşk Yok adlı bir şarkıda bulunuyor.

Sevenlerinin merakla beklediği bu albüm 26 Mayıs günü müzik marketlerdeki yerini alacak. Bakalım başarılı sanatçı, diğer albümlerinde yakaladığı başarıyı bu albümü ile de yakalayabilecek mi? Yazımızın devamında herkesin merakla beklediği Bana Göre Aşk isimli Serdar Ortaç albümünde yer alan şarkıların listesini bulabilirsiniz.

Serdar Ortaç Bana Göre Aşk Albümü Şarkıları 2014 Yeni Albüm;

+ Tanrım
+ Bana Göre Aşk Yok
+ Bereketsiz
+ Acılarımız Bir
+ Hasret
+ Şantaj
+ Aşk mı Lazım?
+ Unutursun
+ İzin Ver Aşkım
+ Aklım Kalbime Dost
+ Sefa
+ Bilmediğim Yerlerdesin
+ Arıyorum
+ Kadınım

Sosyal Medya :

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Kardeş Site : Link | Link | Link
Copyright © 2014. Güncel Bilgiler - Tüm Hakları Saklıdır.